GILBERTO JOAO Warm World Of 180Gram DMM NOWOŚĆ!!!
Opis oferty
Nowa strona 1  |
| |
| Select Music | | e-mail: biuro.selectm@wp.pl | | Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się ze stroną "O nas". | | | Wykonawca | GILBERTO JOAO | | Tytuł | The Warm World Of Joao Gilberto 180 Gram Limited Edition (DMM) | | Firma fonograficzna | Wax Time, 2013 | | EAN | 8436542012430 | | Kategoria | płyty winylowe (World, ethno, latino) | | Nośnik / Ilość | LP/1 | | Stan | Nowa w folii | | | | | Opis | 180-gramowa audiofilska winylowa limitowana edycja legendarnego albumu Joao Gilberto"The Warm World Of". Album był jednym z najważniejszych , uważany przez wielu jako album, który, dał początek Bossa Novie jako głównego gatunku muzyki popularnej (kojące melodie i wokal, podcięte uderzeńia gitary). Prawie każdy utwór z tego albumu jest już standatem (m.in "Desafinado" i "Bim Bom", Corcovado", Chega De Saudade"). Joao Gilberto Prado Pereira de Oliveira (ur. 10 czerwca 1931 w Juazeiro w stanie Bahia) – brazylijski muzyk, współtwórca bossa novy. Międzynarodową popularność zyskała piosenka "The Girl from Ipanema" wykonywana przez jego ówczesną żonę Astrud Gilberto w duecie z nim i jazzmanem Stanem Getzem z albumu Getz/Gilberto z 1963 roku.. Materiał nagrano w technologii Direct Metal Mastering (DMM). OPIS TECHNOLOGII DMM : Direct Metal Mastering dosłownie oznacza "bezpośrednie nacinanie wzorca (np płyty gramofonowej) w stemplu tłoczącym. Direct Metal Mastering to technika opracowana wspólnie przez TelDec (Telefinken-Decca) i Neumanna pod koniec XX wieku, pod koniec lat 80., majaca poprawic jakosc tloczenia plyt winylowych. Inaczej niz przy konwencjonalnym nacinaniu, gdzie sygnal z tasmy-matki wytlaczany jest na pokrytym aluminium dysku, bedacym elementem posrednim w procesie tloczenia, DMM pozwalala nacinac bezposrednio plyte z metalu (miedzi), eliminujac w ten sposób posrednie stadia - zamiast „trzech kroków" („mother", „father" i „stamper") miedziany dysk DMM sluzy od razu jako „matka". Główną zaletą DMM jest redukcja "hałasu" tła i szumu przesuwu. Dzięki wyeliminowaniu wspomnianych pośrednich etapów pośrednich podczas tłoczenia płyt gramofonowych następuje redukcja dodatkowych zniekształceń a muzyka zwykle brzmi żywo i przestrzennie. | | Utwory | | STRONA A: | | 1. Chega De Saudade (02:00) | | 2. Bim Bom (01:12) | | 3. Ho Ba La La La (02:14) | | 4. Desafinado (01:57) | | 5. Brigas, Nunca Mais (02:03) | | 6. Morena Boca De Ouro (01:56) | | 7. Manha De Carnaval (02:31) | | 8. O Nosso Amor (02:27) | 9. A Felicidade (02:56)
| | STRONA B: | | 1. Maria Ninguem (02:20) | | 2. Lobo Bobo (01:18) | | 3. Aos PeS Da Cruz (01:31) | | 4. E Luxo So (01:54) | | 5. Saudade Fez Um Samba (01:46) | | 6. Rosa Morena (02:02) | | 7. Meditacao (01:43) | | 8. Corcovado (01:55) | | | | | | | | | |
| |
[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]48[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]709871[/SKL_ID][SKL_TXT]Ethno, Folk, World music[/SKL_TXT][WZN]2[/WZN][/DANE_EU]