| Select Music | | e-mail: biuro.selectm@wp.pl | | Przed dokonaniem zakupu prosimy o zapoznanie się ze stroną "O nas". | | | Wykonawca | FITZGERALD ELLA | | Tytuł | AT THE OPERA HOUSE 2LP 180 GRAM STEREO AND MONO EDITIONS (Original Recordings Remastered) (DMM) | | Firma fonograficzna | VINYL PASSION, 2013 | | EAN | 8712177062591 | | Kategoria | PŁYTY WINYLOWE (Jazz) | | Nośnik / Ilość | LP/2 | | Stan | NOWA W FOLII | | | | | Opis | Dwupłytowa winylowa 180-gramowa audiofilska, zremasterowana (Original Recordings Remastered) edycja zawierająca legendarny koncert w Opera House królowej jazzu Elli Fitzgerald. Pierwsza płyta nagrana jest w wersji stereo, zaś druga w wersji mono. Koncert został "okraszony" udziałem wybitnych gwiazd jazzu : Vocals – Ella Fitzgerald, Alto Saxophone – Sonny Stitt, Tenor Saxophone – Coleman Hawkins, Flip Phillips (tracks: B1, B2), Illinois Jacquet, Lester Young, Stan Getz, Bass – Ray Brown, Drums – Connie Kay (tracks: B1, B2), Jo Jones, Guitar – Herb Ellis, Piano – Oscar Peterson, Trombone – J. J. Johnson* (tracks: B1, B2), Trumpet – Roy Eldridge (tracks: B1, B2). Materiał został zarejestrowany w technologii Direct Metal Mastering (DMM). OPIS TECHNOLOGII DMM : Direct Metal Mastering dosłownie oznacza "bezpośrednie nacinanie wzorca (np płyty gramofonowej) w stemplu tłoczącym. Direct Metal Mastering to technika opracowana wspólnie przez TelDec (Telefinken-Decca) i Neumanna pod koniec XX wieku, pod koniec lat 80., majaca poprawic jakosc tloczenia plyt winylowych. Inaczej niz przy konwencjonalnym nacinaniu, gdzie sygnal z taśmy-matki wytlaczany jest na pokrytym aluminium dysku, bedacym elementem posrednim w procesie tloczenia, DMM pozwalala nacinac bezpośrednio plyte z metalu (miedzi), eliminujac w ten sposób pośrednie stadia - zamiast „trzech kroków" („mother", „father" i „stamper") miedziany dysk DMM sluzy od razu jako „matka". Główną zaletą DMM jest redukcja "hałasu" tła i szumu przesuwu. Dzięki wyeliminowaniu wspomnianych pośrednich etapów pośrednich podczas tłoczenia płyt gramofonowych następuje redukcja dodatkowych zniekształceń a muzyka zwykle brzmi żywo i przestrzennie.
| | | Utwory | | LP 1 - STEREO ISSUE: | | SIDE A: | | 1. It's All Right With Me | | 2. Don'cha Go 'Way Mad | | 3. Bewitched, Bothered, and Bewildered | | 4. These Foolish Things | | 5. Ill Wind | | SIDE B: | | 1. Goody Goody | | 2. Moonlight In Vermont | | 3. Them There Eyes | 4. Stompin' At The Savoy
| | LP 2 - MONO ISSUE: | | SIDE C: | | 1. It's All Right With Me | | 2. Don'cha Go 'Way Mad | | 3. Bewitched, Bothered, and Bewildered | | 4. These Foolish Things | | 5. Ill Wind | | SIDE D: | | 1. Goody Goody | | 2. Moonlight In Vermont | | 3. Stompin' At The Savoy | | 4. Oh, Lady Be Good | | | | | | | | | |